מעקה ברזל לחוץ ולגינה

כאשר מעקות חוץ מברזל משולבים באלמנטים שונים כמו גרמי מדרגות, גינה, סביב הבריכה, או אף כחלק מהגדרת שבילי ההליכה, הם מעניקים לחלל המגורים מראה מהודק ושלם, ומציגים לראווה את טעמם האישי של דיירי הבית.

נהוג לחשוב, שככל שתהיה עבודת נפחות מורכבת מלאת פיתולים ומורכבות, כך מעקה ברזל חוץ יעניק מראה יוקרתי יותר, אולם זוהי הנחה, שאינה נכונה, שכן לא לכל עיצוב, יתאים מראה פומפוזי, לעיתים המראה הנקי, המינימליסטי, המשלב בתוכו אלמנטים קטנים, שבלונות, הומור והעמדה נכונה, יעניק יוקרה שקטה ונראות ברורה יותר לבית.

בבחירת מעקבות ברזל חוץ, נדרשת התאמה לאקלים, כיווני האוויר והמיקום שלהם במרחב.
בניגוד למעקות פנים, אשר אינם חשופים למשקעי מזג האוויר לרבות, גשם, חום, קור, שמש יוקדת ועוד, מעקה למדרגות חוץ דורש עמידות, ונדרש לחידוש בתדירות גבוהה יותר.
ולכן עדיף לבחור במעקות חוץ מברזל מעובים, מגלווניים, אשר משיגים מטרה זו.
כמו כן, חשוב לוודא, שהמעקות מגיעים עם אישורים ותווי תקן, אשר מבטיחים את טיבם ועמידותם הרבה.

חשוב לשמור על הקו העיצובי גם כאשר בוחרים מעקות ברזל לגינה, באופן טבעי, הרצון להתחקות אחר גינות אנגליות עם ריהוט צבוע ללבן ממתכות שונות, גורם ללקוחות רבים ללכת שבי אחר פיתולי הנפחות, גם כאן שילוב של חומרים טבעיים כמו עץ, חבלים ועוד, עשויים ליצור את המראה הכפרי הכה נחשק, ויחד עם זאת ליצור עבור הבית את הסיפור הייחודי שלו.

מהם השימושים של מעקות חוץ?

מעקות חוץ מברזל משמשים לסגירה של מרפסת, עטיפה של מתחם הבריכה, הגדרת תווי שטח של שבילים, הפרדה בין חללים, וכמובן גם מעקות למדרגות חוץ.

גלריית אריכא מובילה את תחום העיצוב בברזל בישראל לרבות עיצוב מעקות ועיצוב דלתות כניסה. אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו באתר להתרשמות ממבחר העבודות, שביצענו לקבלת פרטים, הצעת מחיר ויצירת קשר: 072-3902038, מעצב הבית: אמיתי אריכא 052-2474047, דואר אלקטרוני: [email protected]

המאמר הקודם המאמר הבא