מעקות לבית פרטי

ולכן, טבעי לחלוטין שדווקא מעקה לבית פרטי, אשר מצד אחד ממלא תפקיד פונקציונאלי של שמירה על בטיחות, ותמיכה בעת עליה וירידה במדרגות, ומצד שני, מגלם בתוכו אפשרויות רבות לספר סיפור, לטוות דרך, להעיד על דיירי הבית ולהביא את האמירה העיצובית לידי ביטוי.

אחד היתרונות המובהקים כאשר בוחרים מעקות לבית פרטי, בעת בניית/ שיפוץ או ביצוע שינויים מבניים בבית, הוא שניתן להתאים אותו באופן אישי בהתאם לצרכים המשתנים, בין אם מדובר על עבודת נפחות, שזירת אלמנט עיצובי, אשר יוצר את השוני המבני שלו, בין אם מדובר על שילובו עם חומרים, כמעט נעלמים, כמו זכוכית, המעקב מעניק יוקרה, ונשמר לאורך זמן.

מעקות למדרגות בבית פרטי מגדירים את התנועה בבית, את המסלול, את הדרך, ולכן חשוב, שדווקא הם יזכו לעיצוב, אשר מנציח את הדינאמיות הזאת
עיצוב, שיכול לבוא לידי ביטוי באמצעות קווים ישרים של מעקה ברזל בשילוב עם גימור עץ, מעקה דמוי סולם תווים, המשלב שזירת אפליקציות כחלק ממנגינת הבית, מעקה המסתיים על עמוד תומך, מתלפף סביבו ויוצר פסל סביבתי הומוריסטי ומעקה קלאסי, במראה נקי, מינימליסטי, פרקטי ופשוט, שמעיד על אופי הדיירים, ושומר על חזות מאופקת.

באתר של גלריית "אריכא" ניתן להתרשם ממגוון עבודות ייחודיות של מעקות לבית, המשלבות טכניקות אירופאיות לצד עיצוב מוצר פר אקסלנס, והופכות גרמי מדרגות סטנדרטים לחלוטין לפסלים סביבתיים, מגדירי חלל ואווירה, אלמנטים דקורטיביים, שנזרים כחוט השני, שמקשטים את הבית, ומהווים עבורו מעין תכשיט יוקרתי.

שילוב של דמויות, ציפורים, עלים, ועיטורים, שניתן לשלב במעקות הם פרי יצירה וסיפור של אנשים אמיתיים, שאוהבים את הבתים שלהם.

גלריית אריכא מובילה את תחום העיצוב בברזל בישראל לרבות עיצוב מעקות ועיצוב דלתות כניסה. אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו באתר להתרשמות ממבחר העבודות, שביצענו לקבלת פרטים, הצעת מחיר ויצירת קשר: 072-3902038, מעצב הבית: אמיתי אריכא 052-2474047, דואר אלקטרוני: [email protected]

המאמר הקודם המאמר הבא