דלתות בשילוב זכוכית

דלתות זכוכית מעוצבות הפכו בשנים האחרונות לאחד הטרנדים המובילים ביותר בענף ייצר דלתות הכניסה לבית או למשרד. בסטודיו "אריכא", המנוהל על ידי המעצב אימתי אריכא, תוכלו למצוא היצע מגוון של דלתות מעוצבות בשילוב זכוכית, וכל זאת במסגרת תכנון אישי ועיצוב ייחודי לכל דלת ודלת.

אמיתי אריכא, מעצב הבית של סטודיו "אריכא", מאמין שמאחורי כל דלת חייב לעמוד סיפור עיצובי ייחודי ומסוגנן, התואם את דרישות הלקוח והעיצוב הכללי של הבית, ולכן בסטודיו "אריכא", מקפידים על ייצור דלתות זכוכית מעוצבות בעבודת יד ובשיטת ה- custom made .

המעצב אמיתי אריכא

המעצב אמיתי אריכא, עוסק בתכנון, ייצור ועיצוב דלתות מעוצבות כבר למעלה מ-25 שנה, ולאורך השנים פיתח התמחות מקצועיות בכל הקשור לשילוב חומרים שונים בדלתות הכניסה והפנים כמו דלתות זכוכית למשל, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות מהרמוניה של חומרי גלם בכניסה לבית!

דלתות הברזל בשילוב זכוכית אותן מעצבים ומייצרים בעבורכם בסטודיו "אריכא, מעמידות לרשותכם מספר רב של יתרונות.

היתרונות של דלתות מעוצבות בסטודיו "אריכא":

  • מראה אלגנטי כבר בכניסה לבית או למשרד
  • תאורה טבעית במבואת הכניסה לבית במהלך היום
  • תאורת לילה המייחדת את העבודה האומנותית של הפרזול
  • תחושה אוורירית הנוצרת על ידי קביעת רמת האטימות של הזכוכית על ידי הלקוח והתאם לצרכי העיצוב
  • אפשרות לשילוב ויטראז'ים אומנותיים

בסטודיו "אריכא" לא מפחיתים מחשיבותה של הבטיחות

בסטודיו "אריכא", מקפידים גם על שילוב מנגנוני בטיחות המקנים לכל דלת זכוכית את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר, וזאת בנוסף לפרזול ולסורגי הברזל המסוגננים המשתלבים בתוך המראה הכללי של דלת הכניסה.

במידה וגם אתם רוצים ליהנות מעולם מופלא של שילוב חומרים, ובמידה וגם אתם רוצים ליהנות מדלת כניסה שאין לאחרים, זה הזמן להכיר מקרוב את עולם היצירה המופלא והמקצועי של המעצב אמיתי אריכא.

המאמר הקודם המאמר הבא