דלתות כניסה מעוצבות

דלתות כניסה שחייבים לראות

דלתות הכניסה (דלתות חוץ) המעוצבות של "אריכא", מאפשרות לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מקולקציית דלתות כניסה מעוצבות לבית או למשרד, וכל זאת במסגרת עיצוב אישי וייחודי המשתלב עם העיצוב הכללי של הבית ודרישות הלקוח. בסטודיו "אריכא", גלריה לעיצוב בברזל המנוהלת על ידי המעצב אמיתי אריכא,

מאמינים שדלת הכניסה לבית חייבת להיות פונקציונאלית מצד אחד ומרשימה וייחודית מהצד השני, ולכן, מעמידים לרשותכם את מיטב חומרי הגלם, מיטב מנגנוני הבטיחות ומיטב היצירתיות של מעצב הבית, וכל זאת על מנת לייצר לכל אחד ואחת מכם דלת כניסה מעוצבת וייחודית שלא תוכלו להשיג במקום אחר.

סוגי הדלתות של המעצב אמיתי אריכא ויתרונותיהם

היצע דלתות הכניסה המעוצבות של המעצב אמיתי אריכא, כולל בין היתר דלתות תואמות רב בריח, דלתות בשילוב זכוכית, דלתות ברזל ועוד. הליך עיצוב דלתות הכניסה בסטודיו "אריכא", מתבצע בסדנה מקצועית בה תוכלו למצוא את כל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות. כמו כן, תוכלו ליהנות מהקפדה יתרה על מיגון הדלתות מפני פגעי מזג האוויר, הסביבה והזמן.

מה הכי חשוב בדלת הכניסה?

קודם כל הביטחון. דלת הכניסה היא מה שמפריד בין כל מה שחשוב לנו בתוך הבית לבין גורמים עוינים מבחוץ. בניגוד לדלת פנים, דלת הכניסה צריכה להיות עשויה מחומרים כבדים ועם בריחי ביטחון ומנגנוני נעילה נוספים, בנוסף למנעול. את דלת הכניסה ניתן לעצב בשלל חיפויים חיצוניים, ולתת לה מראה עץ, ברזל, פלסטיק, או כל מראה שתחשקו בו.

אמיתי אריכא, מעצב הבית של סטודיו "אריכא", מקפיד לשלב בעבודותיו דמיות מפוסלות ואלמנטים אומנותיים נוספים, דבר המקנה יוקרה, חן, הומור ותנועה לכל יצירה.

במידה וגם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות של תכנון דלת כניסה מעוצבת בהתאמה אישית, זה הזמן לפתוח דלת ולהכיר מקרוב את עולם העיצוב הייחודי של המעצב אמיתי אריכא, עולם עיצוב ייחודי המאפשר גם לכם ליהנות משירות מקצועי בכל הקשור לתכנון, ייצור והתקנה של דלתות כניסה מעוצבות לבית או למשרד.

ייחודיות של דלת כניסה בעיצוב אישי

דלת כניסה מעוצבת הינה נקודת המפגש הראשונית של הנכנסים עם החלל הפרטי. לכל דלת כניסה סגנון ועיצוב ייחודי משלה, העיצוב הייחודי של דלת שמשולבת באלמנטים שונים יוצרת תחושה ואפקט שונה על אנשים שנכנסים לבית.

כיום בדלתות כניסה מעוצבות, השמיים הם הגבול. האפשרות לשלב חומרים, סגנונות ויכולת טכנולוגית גבוהה מביאות את המוצר המוגמר לאיכות גבוהה מאד ממספר אספקטים חשובים כגון: עיצוב, מיגון ובטיחות.

מעצבים, אדריכלים ולקוחות מבינים את הקשר שבין דלת הכניסה לעיצוב הפנימי והחיצוני של הבית ולכן דלתות כניסה בעיצוב אישי הן מוקפדות יותר הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הביצוע. ניתן למצוא דלתות כניסה עם שילוב של זכוכית במגוון צבעים, המשחק עם שקיפות החומר שאף מכניס אור למבואת הכניסה בשילוב אלמנטים מעוצבים בברזל יוצר דלת שאי אפשר להתעלם ממנה. דלתות ברזל יוצרות סביבת כניסה מרשימה.

לאחרונה אנו עדים למגוון רחב מאד של סגנונות ואף חזרה לעיצוב של דלתות כניסה עם רמיזה לסגנון הוינטג' והרטרו שעליהם נמנות דלתות מעוצבות בסגנון צרפתי, גוטי לצד דלתות מעוצבות בסגנות הבאוהאוס והקווים הנקיים.

ייצור דלתות כניסה משולבות מבוצע ע"י חרשי ברזל אומנים, עבודתם מאופיינת ברמת שליטה גבוהה בחומרים בהם הם עובדים והקפדה על פרטים.

המאמר הקודם המאמר הבא