הנפחות היא מקצוע של אומנים, של תרגול רב שנים, למידה מתמשכת ויצירת אלמנטים עיצוביים בברזל. זהו מקצוע העובר מפה לאוזן, מדור לדור, ובכל אזור גיאוגרפי מקבל צביון אחר.

מעקות נפחות בבתים פרטיים, מוסדות ציבוריים או אף בבניינים, משווים לחלל המגורים/ העבודה מראה קלאסי, אצילי, רומנטי ומעניקים רושם של יוקרה למקום.
מדובר בפריט על זמני, אשר אין לא אופנה, והוא משתלב במיוחד בחללי מגורים, אשר נהנים לחוות את היופי הנ"ל מדי יום.

הנפחות הופכת פריט פונקציונאלי ואביזר בטיחותי מדרגה ראשונה ליצירת אומנות.
כיוון שמעקות, בדרך כלל, מורגשים בחלל, הנפחות זו דרך מצוינת לעצב אותם כדי להגדיר את האווירה במרחב.

בגלריית "אריכא" ניתן להתרשם ממגוון עבודות נפחות למעקות ומוצרים נוספים, אשר משלבים השראה מערים רבות בעולם, ומעשים בעבודת אומן על ידי מומחים, שהביאו עמם טכניקות ייחודיות לעיבוד ועיצוב הברזל.

כל מעקה מספר סיפור משפחתי, אישי, ונעשה באופן ייחודי, ובהתאמה מדויקת חלל, שבוא יותקן.
עבודת הנפחות כוללת יצירת אלמנטים ציורים מעולם הטבע, ואפליקציות דקורטיביות, פומפוזיות או עדינות, הכל בהתאמה אישית לחלל ולאופי, אשר מעוניינים דיירי הבית לשוות שלו.
כאשר מסתכלים על המעקה, בוחנים את הסביבה, שבה ישתלב, ויוצרים עבורו קומפוזיציה, באמצעות שילוב עבודת ברזל לא רק על המעקה אל גם על אלמנטים קרובים כמו עציצים, עמודים תומכים ועוד, אנו באריכא נוהגים לשבור את התבנית, ולהפוך את הבית ליצירת אומנות בת קיימא.

גלריית אריכא מובילה את תחום העיצוב בברזל בישראל לרבות עיצוב מעקות ועיצוב דלתות כניסה. אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו באתר להתרשמות ממבחר העבודות, שביצענו לקבלת פרטים, הצעת מחיר ויצירת קשר: 072-3902038, מעצב הבית: אמיתי אריכא 052-2474047, דואר אלקטרוני: [email protected]

המאמר הקודם המאמר הבא